اصلاح و تكميل ارتباطات خطوط فوق توزيع پست هاي شهريار ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای تهران؛ سعی دشاهرضائی مجری طرح خطوط فوق توزیع با اعلام این خبر، گفت: در خرداد  سال جاری عملیات تعویض هادی و اصلاح ارتباطات خطوط ٦٣ کیلوولت شهریار - شهر قدس در پست ٦٣.٢٠ کیلوولت شهر قدس١، با هدف افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و میزان بارگیری در منطقه جنوب غرب استان تهران به انجام رسید.
وی افزود: با تعویض هادی های معمولی با هادی های پرظرفیت به طول تقریبی ٣ کیلومتر، امکان بارگیری مناسب پست شهر قدس١ از پست ٢٣٠.٦٣ کیلوولت شهریار فراهم گردید.
وی اضافه کرد: با اصلاح ارتباطات بدون نیاز به کابل، سرکابل، مفصل جدیدو با استفاده از تجهیزات موجود، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه افزایش پیدا کرده است و همچنین امکان مانور پست شهر قدس ٢ از طریق پست شهر قدس ١ را نیز فراهم کرد.
شاهرضایی در ادامه ضمن اشاره به استفاده ٩٠ درصدی از تجهیزات ساخت داخل در اجرای این طرح گفت: به رغم وجود معارضان متعدد، با ابتکارهایی همچون جابه جایی سرکابلها و استفاده از تجهیزات موجود، موفق به انجام این پروژه شده ایم.
وی تصریح کرد: پروژه افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع برق در شهر قدس در بازه زمانی تقریبا یک ساله و با اعتبار بالغ بر ٢٥ میلیارد تومان به انجام رسیده است.
مجری طرح خطوط فوق توزیع برق منطقه ای تهران با اشاره به طراحی و اجرای دقیق این طرح، استفاده از یراق آلات، سیم پرظرفیت، مقره، برق گیر، پایه انتهایی، زیرساخت فلزی و... اجرا شده به عنوان تجهیزات داخلی مورد استفاده نام برد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات