معاون هماهنگي توزيع شركت توانير تأكيد كرد: ضرورت گذر ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، محسن ذبیحی در نشست تخصصی با معاونان این شرکت، با اشاره به ناترازی و موضوع مدیریت بار تابستان، مساله اصلی و روز صنعت برق را موضوع مصرف بهینه در بخشهای مختلف دانست و بهره برداری از همه پتانسیلها و ظرفیتهای موجود با نگاه به خلق منابع و بازیگران جدید را در عرصه تولید برق مورد تأکید قرار داد.

وی از اقدام ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در اجرای طرح مشارکتی با کشاورزان برای تولید برق خورشیدی در محل چاه کشاورزی قدردانی و آن را از جمله طرحهای موفقی دانست که لازم است در تمام شرکتها با جدیت پیگیری شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کنترل پذیری مشترکین را یکی دیگر از اقدامات مهمی برشمرد که نتایج بسیار خوبی در سطح شرکتهای توزیع داشته و لازم است در سال های آتی تکمیل شود.

تغییر ساختار مالی و نقش پررنگ وصول مطالبات از دیگر نکات مورد تأکید مهندس ذبیحی در این نشست بود و وی این تغییر ساختار را فرصت مناسبی برای شرکتهایی دانست که در خصوص اهمیت وصول مطالبات به باور برسند و فعالیت جدی در این زمینه داشته باشند.

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گزارشی از مهمترین اقدامات شرکت در حوزه مدیریت بار بخشهای کشاورزی، صنعتی، اداری و ...، کنترل پذیری مشترکین، اتوماسیون شبکه، توسعه انرژیهای تجدیدپذیر در بخش کشاورزی، وصول مطالبات، پروژه هوشمند سازی ، مدیریت داراییهای فیزیکی و طراحی داشبورد مدیریتی ارائه کرد.

خدابنده با بیان این که با حمایت مدیران استانی و پیگیریهای انجام شده، طرح ملی احداث نیروگاههای خورشیدی در استان خراسان رضوی به خوبی در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد ظرفیت تولیدی این نیروگاهها تا پایان سال به حدود ٣٠ مگاوات برسد.

وی همچنین به استقرار مدل هوشمندسازی SGED در شرکت اشاره کرد و از تدوین نقشه راه اجرایی، تحلیل و تبیین راهبردها و تشکیل کمیته ها و کارگروههای اجرایی خبر داد.

تدوین نقشه راه مدیریت داراییهای فیزیکی در جهت ابلاغ مأموریت ویژه شرکت توانیر به توزیع نیروی برق خراسان رضوی و تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص بخش پایانی گزارش خدابنده در این نشست بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات