بازديد معاون هماهنگي توزيع توانير از شركت توزيع ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، در این دیدار، ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها و راهکارهای پیش روی توزیع برق در شهرستان مشهد، لزوم همدلی و تعامل برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران و مجاوران امام رضا علیه السلام مورد تأکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در این دیدار بر لزوم گذر از مدیریت سنتی شبکه توزیع به مدیریت فعال و هوشمند تأکید کرد و با بیان اینکه مدیران قبلی توزیع برق مشهد از جمله مهندس سعیدی زحمات بسیار زیادی در ارتقای سطح خدمات متحمل شده و همواره توزیع برق مشهد به عنوان شرکتی پیشرو در شرکت توانیر شناخته می شود، یادآور شد: در حال حاضر ما در حال گذر از شبکه سنتی به شبکه توزیع هوشمند هستیم که اجزای ان متشکل از تولیدکنندگان برق، شبکه های هوشمند ، مشترکین و اجزای مختلف است که باید به همه این اجزا توجه داشته باشیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.

محسن ذبیحی سپس به تشریح چشم انداز و برنامه های معاونت توزیع شرکت توانیر برای عبور از مدیریت سنتی به مدیریت فعال و هوشمند پرداخت و با اشاره به لزوم تعامل با بازیگران جدید در این حوزه، از جمله سلول های خورشیدی، خودروهای برقی، ذخیره سازها، خرده فروشان و مولدین خورشیدی، گفت: ما به دنبال مدلی هستیم که در آن همه این بازیگران بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

ذبیحی در پایان، از پیگیری برای رفع مطالبات شرکت های توزیع در کشور خبر داد و با بیان اینکه پتانسیل های زیادی در این شرکت ها وجود دارد که می توان از آنها برای رفع چالش ها استفاده کرد، گفت: انتظاری که از شرکت توزیع برق مشهد دارم با توجه به نیروی انسانی کارآمد و تجارب بسیار خوبی که این مجموعه دارد، ارائه پیشنهادات سازنده برای رفع این چالش ها است.

مهدوی نیا مدیرعامل توزیع برق مشهد نیز در این دیدار با اشاره به چشم انداز "ناب شدن و هوشمندسازی" در این شرکت، گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه کرد.

وی به مواردی همچون پایش هوشمند مشترکین، تدوین استراتژی و برنامه ریزی عملیاتی، دفترچه تفویض اختیارات، تقویت ناوگان لجستیک، و نوسازی سیستم های روشنایی معابر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد با بیان برخی از چالش های پیش روی این شرکت، از جمله کمبود خودروهای اتفاقات و عملیات، فرسودگی ناوگان و نیاز به نوسازی سیستم های روشنایی معابر، خواستار مساعدت شرکت توانیر برای رفع این چالش ها شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات