لایروبی و جمع آوری ۱۰ تن لجن از مسیر بلوار ملت

لایروبی و جمع آوری ۱۰ تن لجن از مسیر بلوار ملت

به گزارش شهریار ، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات لایروبی و رسوب برداری کانال ها و جوی ها طبق برنامه ریزی مدون توسط این معاونت در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و ارتقای سطح خدمات به شهروندان، به صورت مستمر توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

وی افزود: به منظور حفظ محیط زیست و رفاه حال شهروندان عوامل تلاشگر و خدوم خدمات شهری این معاونت، به صورت شبانه روزی اقدام به پاکسازی معابر و محلات می کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب سطح منطقه از فعالیت‌های مداوم این معاونت است که این عملیات به صورت جدی‌ در حال اجراست.

رضایی همچنین ادامه داد: در عملیات پاکسازی و لایروبی در مسیر بلوار ملت حدفاصل تقاطع غیرهمسطح رسالت به طرف میدان راه آهن به صورت کامل صورت گرفته است که در این راستا ۱۰ تن لجن از این مسیر جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با لایروبی و رسوب برداری‌هایی که در کانال‌های اصلی جمع‌آوری آب انجام شده، این منطقه آمادگی مواجهه با هر میزان بارندگی را دارد؛ البته مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات