صدور و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل  پاساژها و اماکن پرخطر محدوده مرکزی تبریز

صدور و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل  پاساژها و اماکن پرخطر محدوده مرکزی تبریز

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: متاسفانه مطابق نظر کارشناسان و طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به پاساژهای بلند مرتبه  و خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه ای و سایر عوامل دخیل در این ساختمانها، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ اقدام به صدور اخطاریه و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل مراکز پرخطر از جمله: پاساژ امت، پاساژ پیام، پاساژ فردوسی ، پاساژ عقل آرا، پاساژ آسیا ۱و۲ کردند تا هیات امناء و مالکان این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان هایشان کنند.

پلمپ دو واحد صنفی در بازار شهیدی به دلیل ایجاد مزاحمت برای عابرین

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از تعطیلی ۲ واحد صنفی بازار شهیدی، بدلیل عدم رعایت حقوق شهروندی و ایجاد مزاحمت  برای عابرین خبر داد.

رسول شایان با اشاره به سد معبر برخی اصناف و ایجاد مزاحمت شغلی برای عابرین افزود: متاسفانه برخی اصناف با انجام سد معبر، موجب بر هم زدن نظم معابر و ایجاد مشکلاتی برای عابران می شوند که در راستای ساماندهی معابر،۲ واحد صنفی متخلف در بازار شهیدی، توسط واحد تشخیص مزاحمت منطقه۸، شناسایی و پلمپ شدند.

وی در ادامه گفت: طرح مقابله با سدمعبر از ماه های گذشته در معابر سطح حوزه اجرائی شده و عوامل تشخیص مزاحمت منطقه هشت مانع بساط چینی اصناف  در خارج از محدوده مغازه خود می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات