بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی تالش

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی تالش

http://www.bananews.ir/در مراسمی با حضور معاون رییس جمهور و رییس‌ سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی تالش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در مراسم بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه فاضلاب، معاون رییس‌جمهور از روند رو به رشد ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی در استان گیلان با توجه به شرایط زیست محیطی طی دو سال اخیر خبر داد. محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به آزمایشگاه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی شهرک‌های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه‌ها می‌تواند به عنوان آزمایشگاه‌های مرجع مورد بهره‌برداری قرار گیرد.مجید عباسیان‌امین، مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این مراسم گفت: هدف از اجرای این پروژه، تصفیه فاضلاب خروجی واحد‌های صنعتی و حفظ محیط زیست است.

وی افزود: ظرفیت متوسط تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی تالش در مرحله نخست ۱۵۰ متر‌مکعب در شبانه‌روز بوده و در مدول دوم نیز قابلیت افزایش تصفیه فاضلاب تا ۳۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز را دارا است. مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اعلام کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی تالش قابلیت توسعه تا ۳ مدول را نیز دارا می‌باشد. وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مطالعه ۸‌ تصفیه‌خانه دیگر نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لنگرود، رضوانشهر، مارلیک، فومن، آستانه اشرفیه و رودسر در دست مطالعه است که عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

 

 

 

    نظرات