برگزاري دومين دوره آموزشي گزينشگران صنعت برق در مشهد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق مشهد، در این دوره آموزشی حجت الاسلام امیری مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر با بیان اینکه دومین دوره آموزشی حلقه های گزینش در شهر مقدس مشهد برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد که از برکات معنوی بارگاه منور رضوی این شهر بهره مند شوند.
وی با اشاره به اهمیت گزینش در هر سازمان، گزینش در هر نهاد را بازوی کمکی آن نهاد در استفاده از افراد متعهد دانست و هدف از تشکیل این دوره ها را به روز کردن دانش و فهم مسائل در این زمینه اعلام کرد تا با کمک استادان مجرب، شاهد ترقی و تعالی سازمان باشیم.
عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد نیز در این مراسم به تشریح دستاوردها و چشم انداز شرکت توزیع برق مشهد پرداخت و با اشاره به جایگاه مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران و همچنین زائر پذیر بودن شهر مشهد، بر تعهد مجموعه خود در جهت ارائه خدمات پایدار و باکیفیت به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تأکید کرد.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق مشهد در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به شرکتی هوشمند و ناب در افق ١٤٢٠ است، افزود: یکی از ارکان اصلی این چشم انداز، منابع انسانی کارآمد و متعهد است. از این رو، فرآیند گزینش دقیق و اصولی کارکنان، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه از زحمات سید ابوالفضل سیدی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت و همچنین دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی قدردانی کرد.
گفتنی است در این دوره آموزشی که به مدت سه روز برگزار شد، مباحث مختلف گزینش از جمله قانون گزینش و آیین نامه اجرایی، ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش، ارزیابی و صدور رای در گزینش اخلاق، آشنایی با مذاهب اسلامی و فرقه های نوظهور، رازداری و حفاظت اسناد، روانشناسی شخصیت با حضور استادان برجسته کشوری ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات