توزیع ۲۴۲۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز

توزیع ۲۴۲۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و رسالت عمرانی خود، با اولویت بندی اقدام به ارائه خدمات محله‌ای و انجام بهسازی و آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف غرب و شمالغرب کرده است.

وی با تاکید به رعایت استانداردهای بهسازی و نوسازی معابر افزود: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جزو اولویت های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از دو هزار و ۴۲۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شده است، ادامه داد: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امینت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار قرار دارد و توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و کارگاه امانی عملیاتی می‌شود.
جان‌فشان نوبری در ادامه اظهار کرد: این میزان آسفالت در مسیرهای کوی صنعتی صدرالدینی، خیابان رسالت به طرف دیزل آباد، شهرک شهید دکتر بهشتی، مایان کوی پدرام، جاده مایان، خیابان شهید حیدری، محله تاریخی فرهنگی قراملک توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه توزیع شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات