توزیع ۲۹۵ تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر بافت مرکزی شهر

توزیع ۲۹۵ تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر بافت مرکزی شهر

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر با اعلام این مطلب افزود: شهرداری منطقه هشت تبریز از ابتدای سالجاری برنامه آسفالت ریزی معابر و محلات در دستور کار قرار داده و بر این اساس، طی هفته گذشته ۲۹۵تن آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه اجرا شده‌ است.

وی آسفالت‌ ریزی را یکی از مهم‌ ترین ضرورتهای کاری منطقه خواند و  افزود: ویژگی مهم آسفالت‌ های اخیر منطقه هشت، اولویت ‌دهی به معابری با نیاز آسفالت بالا بود که در این راستا طی هفته گذشته، شهرداری منطقه ۸ اقدام به آسفالت کوچه های ممتاز، بادامچیلار، صدر و میدان شهید بهشتی کرده است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌ های آسفالت‌ ریزی منطقه مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جزو اولویت های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.

منیری فر در خصوص جزئیات آسفالت ریزی۲۹۵تنی انجام یافته در حوزه شهرداری منطقه ۸ گفت: از  ۲۹۵ تن آسفالت ریزی انجام یافته توسط شهرداری منطقه ۲۷۰ تن توسط معاونت فنی و عمرانی و  ۲۵ تن توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۸ در معابر سطح حوزه انجام شده است.

وی در پایان گفت: در راستای ارتقاء کیفی معابر، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ ازابتدای سال آغاز شده و  تا کنون بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ تن در معابر مرکزی شهر، آسفالت ریزی شده است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات