آغاز دوره جدید آموزش نقاشی و طراحی در فرهنگسرای تاریخی نیکدل

آغاز دوره جدید آموزش نقاشی و طراحی در فرهنگسرای تاریخی نیکدل

به گزارش شهریار ، این دوره آموزشی توسط  فرید اسلامی رئیس انجمن نقاشی تبریز در فرهنگسرای تاریخی نیکدل برگزار میشود و در این دوره آموزشی اصول و فنون نقاشی و طراحی برای شرکت کنندگان آموزش داده می شود. بازدید عضو شورای شهر تبریز از فرهنگسرای نیکدل طی برنامه ای احد صادقی عضو شورای شهر تبریز از فرهنگسرای تاریخی نیکدل بازدید کرده و در جریان امورات و برنامه های فرهنگی و آموزشی منطقه ۸ قرار گرفت.

در این جلسه علی کریم پور مسئول فرهنگسرای نیکدل ضمن تشریح عملکرد آن فرهنگسرا، توضیحات لازم را در مورد فعالیتهای فرهنگی هنری- اجتماعی منطقه هشت ارائه کرد.
بنا بر این گزارش، این احد صادقی، ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی و آموزشی منطقه هشت در فرهنگسرای نیکدل ، این اقدامات را ارزشمند خوانده و در راستای ارتقای فرهنگی و علمی شهروندان  بسیار موثر دانست.

عضو شورای شهر تبریز در این بازدید، ضمن ابراز مسرت و خرسندی از ایجاد فرهنگسرا در خانه تاریخی نیکدل و راه اندازی نگارخانه، تشکیل کلاسهای آموزشی و برگزاری انواع  برنامه های فرهنگی هنری در این فرهنگسرا، این مکان را یکی از مکانهای ارزشمند فرهنگی هنری و اجتماعی شهر تبریز عنوان کرد و از شهردار منطقه۸ و ... تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری کلاس روانشناسی با موضوع مهارتهای زندگی، در فرهنگسرای تربیت

در راستای کاهش مشکلات اجتماعی، کارگاه ویژه روانشناسی با موضوع مهارتهای زندگی، در فرهنگسرای تربیت برگزار شد.

این کارگاه  با موضوع مهارتهای زندگی  روز گذشته در فرهنگسرای تربیت  برگزار و مطالب آموزشی برای بانوان حاضر تشریح شد.

شایان ذکر است واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ همه روزه کلاسهای مختلف فرهنگی آموزشی در فرهنگسراهای سطح حوزه برگزار می کند که شرکت برای عموم شهروندان آزاد است.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این کلاس ها همه روزه در ساعات اداری به آدرس پیاده راه تربیت کوچه پناهی مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات