احیا و بازسازی ورزشگاه ۳ هزار نفری کوی شهید بهشتی به بهره‌برداری رسید

احیا و بازسازی ورزشگاه ۳ هزار نفری کوی شهید بهشتی به بهره‌برداری رسید

به گزارش شهریار ، آیین بهره‌برداری از ورزشگاه سه هزار نفری کوی شهید بهشتی باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر، غلامرضا احمدی، حکیمه غفوری و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و ساکنان کوی شهید بهشتی به بهره‌برداری رسید.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جریان این مراسم اظهار کرد: نگاه و رویکرد مدیریت شهری در حوزه ورزش و سلامت در این پروژه تحقق یافته است.

وی با اشاره به ریل‌گذاری ۷۰ پروژه در حوزه ورزش و سلامت در نقاط مختلف شهر افزود: ۷۰ پروژه با محوریت سلامت و ایمنی شهروندان ریل گذاری شده است که در مواقع مختلف بتواند نیاز مردم تبریز را برآورده کند.

شهردار تبریز با اشاره به افزایش سرانه‌های شهری در ۲ سال اخیر خاطرنشان کرد: افزایش دو برابری سرانه ورزش تبریز از ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر، در مناطق کم‌برخوردار شهر اتفاق افتاده است و در کنار آن در بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ تلاش شد عمده بودجه عمرانی شهر در مناطق غرب و جنوب غرب باشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری تقاطع شهید مالک رحمتی طی ماه گذشته اعلام کرد: تقاطع غیرهمسطح قراملک با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست تکمیل است و تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۲ هزار پروژه در قالب عمرانی، ورزشی، خدماتی و رفاهی انجام یافته است، یادآور شد: تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری تبریز تحقق میثاقی است که بین شهرداری و شورا و همچنین بین شهرداری و مردم بسته شده است تا تبریز در شان مردم بزرگ تبریز مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جدید عقد قرارداد شده عنوان کرد: در ۲ سال گذشته ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شده است.

به گفته شهردار تبریز در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است که ۱۷۰۰ دستگاه آن وارد ناوگان شده است.

وی افزود: تبریز در طول سال جاری پاک ترین شهر ایران بوده است و فقط یک روز آلوده داشته است.

هوشیار با بیان اینکه تلاش شهرداری تبریز ارتقای سرانه‌های شهری در دوره فعلی است، افزود: در حوزه فضای سبزتلاش شده است سرانه این حوزه با توسعه ۶۰۰ هکتاری به میزان ۴ متر مربع برای هر شهروند افزایش یابد.

وی با اشاره به توزیع ۹۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال جاری تا به امروز ۲۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی انجام گرفته و برنامه‌ریزی مدیریت شهری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری تا پایان سال جاری است.

شهردار تبریز با اشاره به توسعه فیبر نوری در ۲ سال اخیر نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ حتی یک متر فیبر نوری در تبریز انجام نشده بود ولی در ۲ سال اخیر ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در معابر اصلی کار شده است.

ورزشگاه سه هزار نفری شهید بهشتی با ۶ هزار و ۸۲۵ مترمربع مساحت و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه عصر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و ساکنان کوی شهید بهشتی واقع در حوزه شهرداری منطقه ۶ احیا و به بهره‌برداری رسید.

همچنین در جریان بهره‌برداری از ورزشگاه سه هزار نفری شهید بهشتی، پارک موضوعی کودک و نوجوان کوی شهید بهشتی با ۴ هزار مترمربع مساحت و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

شهردار تبریز در این مراسم از قاری نونهال، ابوالفضل غفرانی نیز تجلیل به عمل آورد.

در پایان این مراسم قرعه کشی چندین دستگاه دوچرخه و لوازم ورزشی بین ساکنان کوی شهید بهشتی انجام و جوایز آنها تحویل داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات