معاون هماهنگي توزيع توانير تاكيد كرد: ضرورت استفاده ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محسن ذبیحی افزود: هزینه نصب پنلهای فتوولتاییک خورشیدی در منازل با توجه به نوع آن که از باطری ذخیره کننده برق استفاده شود یا خیر، می تواند از نیم درصد تا یک درصد از مجموع هزینه های ساختمان باشد که رقم بسیار ناچیزی است.
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به گستردگی شبکه های توزیع برق و این که همواره در معرض اتفاقات و حوادث غیرمترقبه قرار دارند، می توان با استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر وابسته به خود مردم از جمله پنلهای خورشیدی نصب شده در منازل از تأمین حداقلهای ضروری منازل به برق اطمینان حاصل کرد.
وی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه میان شرکت توانیر و سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت ظرفیت سازی استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در ساختمانها، اظهار امیدواری کرد که با تشکیل کمیته های اجرایی و تدوین آیین نامه های اجرایی متناسب با شرایط اقلیمی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور، اجرای آزمایشی این طرح به زودی در استانهای مستعد و دارای ظرفیت آغاز شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین با اشاره به وابستگی ساختمانها به برق از منظر تامین انرژی ساختمان در مواقع بحرانی  و محیط زیست تاکید کرد: اکنون میزان وابستگی به برق بسیار زیاد است و به همین دلیل ما دنبال این هستیم تا مولدهای خورشیدی و اضطراری در ساختمانها به کار گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات