همكاري مشتركين در روزهاي بسيار گرم پيش رو بسيار ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمد خدادادی توضیح داد: با توجه به اینکه در این شرایط خاص، تجهیزات حفاظتی شبکه های برق زمانی که شبکه زیر فشار قرار می گیرد، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات آنها را به صورت خودکار از مدار خارج می کند و ممکن است مناطقی دچار خاموشی شوند.
خدادادی همکاری مشترکین در چنین شرایطی را بسیار تاثیرگذار و ضروری خواند و تاکید کرد: حتی در حد خاموش کردن یک چراغ اضافه نیز می تواند به صنعت برق در تامین برق پایدار تمام بخشهای کشور کمک کند.
وی از مشترکین بخشهای خانگی و تجاری مجانه درخواست کرد تا در مصرف برق صرفه جویی کرده و در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف از جمله ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده نکنند.
وی در خصوص استفاده از سیستمهای سرمایشی گفت: مشترکان می توانند کولرهای آبی را روی دور کند قرار داده، درب اتاقهایی که در آنها کسی حضور ندارد را ببندند و درزگیری انجام شود تا هوای خنک در فضای منزل حفظ شده و نیاز به استفاده از دور تند کولر نباشد.
خدادادی با اشاره به استفاده از کولرهای گازی در مناطق شمالی و جنوبی کشور، اضافه کرد: از مشترکین این مناطق می خواهیم کولر را روی دمای آسایش یعنی ٢٤  درجه قرار دهند و کولر اتاقهای خالی را حتما خاموش کنند تا جریان برق رسانی دچار اختلال نشود.
مجری طرح پویش با انرژی با بیان اینکه در این پویش به مشترکانی که حداقل ١٥ درصد در دوره گرم سال صرفه جویی انجام دهند، به قرعه کشی های جوایز این پویش که شامل ٣٠٠ عدد خودرو و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید لوازم خانگی و الکترونیکی است، وارد می شوند.
خدادادی در پاسخ به این سوال که آیا این جوایز به مستاجرها هم تعلق می گیرد، گفت: یکی از خودروهای قرعه کشی شده در دوره نخست به آقای پیمان قهرمانی مستاجر ساکن شهرستان صحنه استان کرمانشاه که مصرف خود را کاهش داده است، اهدا شد و در روزهای آتی نیز حدود ٨٠ کمک هزینه ١٠٠ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و همچنین خودروهای قرعه کشی شده پویش با انرژی به برندگانی در استانهای هرمزگان، آذربایجان غربی و مازندران اهدا خواهد شد.
مجری طرح پویش با انرژی شرط برنده شدن در پویش را تنها ١٥ درصد صرفه جویی در مصرف اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: هیچ نیازی نیست که به کسی شماره کارت بانکی بدهند چون جوایز در قالب شارژ کیف پول در اپلیکیشن با انرژی اهدا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات