پروژه خیابان ۴۵ متری شهید آل هاشم تبریز اولین دیگری رقم زد/ شاهد اجرای فعالیت‌های چشمگیری در حوزه بازآفرینی شهری هستیم

پروژه خیابان ۴۵ متری شهید آل هاشم تبریز اولین دیگری رقم زد/ شاهد اجرای فعالیت‌های چشمگیری در حوزه بازآفرینی شهری هستیم

به گزارش شهریار ، در این بازدید شهردار منطقه ۱ طی گزارشی اعلام کرد: این پروژه تحت عنوان راه نجات تبریز به طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر بوده که با هزینه‌ای در بخش تملک و عمرانی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سه فاز آغاز شده و هم اکنون در مراحل نهایی اجرای فاز اول می‌باشیم.

حمید شاهوردی افزود :۶۴۲  باب ملک مسکونی و تجاری در این مسیر واقع بود که هم اکنون شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی تملک کل مسیر و اتمام فاز اول هستیم که در فاز اول ۷۵۰۰ متر مربع توزیع آسفالت را شاهد بودیم و ۵۰۰۰ متر عملیات جدول کشی انجام پذیرفته است .

این گزارش می‌افزاید: مدیران استان قم از این ابر پروژه به عنوان یکی از الگوهای اجرایی برای سایر شهرها نام بردند و اعلام داشتند: این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است و اجرای چنین پروژه‌ای توان بسیار بالایی را طلبیده و نیاز به ماه‌ها بررسی و تخصص و مدیریت دارد که بی‌شک شهرداری تبریز به ویژه شهردار تبریز  و منطقه یک توانسته‌اند این امر را محقق کنند.

شایان ذکر است مهمانان استانداری و شهرداری قم از تمامی بخش‌های اجرا شده این پروژه که در سطح حوزه منطقه ۱۰ واقع  و شهرداری منطقه یک عملیات تملک و عمرانی آن را اجرا می‌نمایند بازدید به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات