دیدار شهردار تبریز با جانباز سرافراز، موسی موسی‌خانی

دیدار شهردار تبریز با جانباز سرافراز، موسی موسی‌خانی

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر با جانباز سرافراز «موسی موسی‌خانی» دیدار گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خانواده شهدا چشم چراغ ملت هستند گفت: همه ما مدیون شهدای گرانقدر و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

شهردار تبریز یادآور شد:شهدای والامقام، با مجاهدت‌ها و رشادت‌های بی بدیل خود، آموزه‌های اخلاقی و دینی نظیر ایثار، گذشت و فداکاری را که در مکتب اهل بیت علیهم السلام فرا گرفته بودند به زیبایی تفسیر کردند.

یعقوب هوشیار در این دیدار با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

هوشیار با اشاره به اینکه هر قطره از خون شهدا ریشه انقلاب را تنومند کرده، افزود: خانواده شهدا بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب اسلامی ایران هستند.

شهردار تبریز یادآور شد: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده شهدای والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

وی افزود: این دیدار فرصتی برای زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را تسلیم اسلام و میهن عزیزمان کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای شرعی و ملی است.

در پایان این دیدار، شهردار تبریز با اهدا لوحی از جانباز سرافراز ۵۰ درصد «موسی موسی‌خانی» قدردانی کرد.

موسی موسی‌خانی متولد دوم فروردین سال ۱۳۳۹ در تبریز در شانزدهم دی‌ماه سال ۱۳۵۹ در منطقه هویزی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات