جهاد شبانه خادمان صنعت برق؛ فداكاري براي جلوگيري از ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، وقتی همه خواب بودند، آن ها بیدار بودند.
در ساعات اولیه بامداد، در حالی که بیشتر مردم در خواب بودند، گروه های امدادی با حضور فوری در محل حادثه، با چالش های جدی از جمله تاریکی مطلق، دود غلیظ و دمای بالای محیط روبرو شدند. با این حال، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی، موفق شدند در کمترین زمان ممکن، تعمیرات لازم را انجام داده و پست حادثه دیده را به مدار برگردانند.

قدردانی از تلاش های جهادی
یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای بوشهر و فارس که از لحظات ابتدایی بروز حادثه روند رفع عیب و عادی سازی شبکه شهر بوشهر را رصد می کرد، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران خود در استان بوشهر و فارس، این عملیات را نمادی از روحیه جهادی و تعهد به خدمت رسانی دانست. وی همچنین از صبر و شکیبایی مردم استان بوشهر در این خصوص قدردانی کرد.

فراخوان مدیریت مصرف برق
با توجه به افزایش بی سابقه دما و بارگذاری شبکه، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از تمامی مشترکین درخواست کرد تا با مدیریت مصرف برق، صنعت برق را یاری کنند. وی تاکید کرد: با اقداماتی ساده مانند استفاده بهینه از وسایل سرمایشی، خاموش کردن لامپ های اضافی و کاهش مصرف همزمان وسایل پرمصرف، می توان ضمن کاهش بار شبکه، از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کرد.

اهمیت زیرساخت های برق
این حادثه و عملیات موفقیت آمیز برای رفع آن، نشان از اهمیت زیرساخت های برق در زندگی روزمره و تلاش های شبانه روزی متخصصان برای تأمین برق پایدار است. همچنین، این رویداد، نمونه ای بارز از روحیه جهادی و فداکاری نیروهای عملیاتی در خدمت رسانی به مردم است. در کنار این تلاش ها، همکاری مردم در مدیریت مصرف برق نیز نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه برق ایفا می کند.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات