داوران نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه معرفی شدند

داوران نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه معرفی شدند

به گزارش شهریار ، "کمال شبخیز" با اعلام این خبر افزود: این دوره از جشنواره به دلیل تنوع در فراخوان و تلاش برای ایجاد فضا و رویکردی پویا به جشنواره، کوشید فضایی برای رقابتی موثر میان عکاسان و افراد علاقمند به عکاسی ایجاد نمایند که از رهگذر آن آثاری متفاوت به جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به بندهای مورد توجه در فراخوان اظهار داشت: این دوره از جشنواره، با مد نظر قرار دادن وجوه مختلف فرهنگی و هویتی فرهنگی تبریز، کوشید که جشنواره ای متفاوت را ترسیم نماید تا افق "تبریز بهشت ماندگار" بهتر و عینی تر در قاب عکاسان دیده شود.

شبخیز ادامه داد: همچنین با توجه به رخدادهای صورت گرفته در کشور، در ماه های گذشته ضرورت ایجاب می کرد که به احترام همه شهدای خدمت روند فعالیت دبیرخانه ای جشنواره را به آرامی پیش ببریم که از همین رهگذر، آثاری ارزنده به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط پنج تن از بهترین اساتید عکاسی کشور داوری خواهند شد و امید است رویدادی ماندگار در پهنه تاریخ فرهنگی این شهر و ایران ثبت شود.

وی با معرفی داوران نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه اظهار داشت: کمال الدین شاهرخ، محدرضا شریف زاده، داود جلیل نژاد، یوسف اکبری و حاج بهزاد پروین قدس، به عنوان داوران این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت و دبیرخانه افتخار همکاری این اساتید را خوهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات