تقدير رئيس كميسيون انرژي مجلس از تلاشهاي ارزشمند ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی در گرمترین ساعت روز و همزمان با اوج گیری مصرف در مرکز مدیریت بار و انرژی و قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار ١٤٠٣ حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان چگونگی مدیریت شبکه برق کشور در این شرایط سخت قرار گرفت.
احمدی با اشاره به استقرار گنبد حرارتی در منطقه، افزایش دمای هوا را پدیده ای جهانی برشمرد و افزود: در حال حاضر با فعالیتهای انجام شده و به ویژه اجرای قوانینی مانند قانون مانع زدایی صنعت برق، امید می رود شرایط بهتری برای بهینه سازی انرژی مشاهده شود.
وی از صنعت برق برای توسعه معاملات در بورس برق برای کاهش بدهیهای صنعت برق در سال جاری نیز تقدیر کرد و گفت: این موضوع که حاصل اصلاح جریان مالی صنعت برق است، نشان دهنده ریل گذاری درست انجام شده وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین با تقدیر از اطلاع رسانی های گسترده و لحظه ای از میزان مصرف برق در کشور، به جانفشانیهای صورت گرفته توسط پرسنل صنعت برق در جای جای کشور اشاره کرد و از کارشناسان نیروگاه رامین نیز تقدیر کرد و اظهارداشت: برنامه داریم که از دو پرسنل نیروگاه رامین به نمایندگی از مجموعه صنعت برق، در کمیسیون انرژی تقدیر کنیم.
رییس کمیسیون انرژی  همچنین از آمادگی کمیسیون انرژی برای بررسی طرح های کارشناسی ارائه شده از سوی وزارت نیرو در جهت کاهش مشکلات صنعت برق نیز سخت گفت و اضافه کرد: شواهد نشانگر آن است که می توان با همکاری همدیگر و اجرای قوانین و برنامه های تدوین شده، ناترازی برق را کاهش داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات