سالن ورزشی چاوان فردا افتتاح می‌شود

سالن ورزشی چاوان فردا افتتاح می‌شود

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و در پی افتتاح مجموعه های ورزشی در روزهای سه شنبه هر هفته، سالن ورزشی چاوان و زمین های تنیس اطراف آن با صرف هزینه ۲۷۰ میلیاردریال فردا سه شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مساحت سالن ورزشی چاوان در ۱۵۰۰ مترمربع و مساحت سالن جنبی آن در ۳۰۰ مترمربع با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و عملیات کف سازی داخل سالن و نصب سکوهای تماشاگران، احداث نگهبانی و رختکن، آسفالت ریزی محوطه داخلی، محوطه مقابل سالن و آسفالت راه دسترسی این مجموعه ورزشی هم به انجام رسیده است.

به گفته شهردار منطقه ۲، احداث چهار زمین خاکی ورزشی تنیس در اطراف سالن ورزشی چاوان هم در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه با انجام محوطه سازی، پیاده رو سازی و آسفالت ریزی اطراف زمین ها به انجام رسیده است.

چندی پیش توسط شهرداری منطقه ۲ پردیس رسانه و هنر و پارک رجائی شهر هم جمعاً در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و مساحت ساختمان پردیس در شش طبقه جمعاً در ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و پارک رجائی شهر در ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت، برای استفاده شهروندان و هنرمندان به بهره برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات