درخواست سخنگوي صنعت برق؛ مشتركان براي عبور از دو ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به مقایسه نیاز مصرف برق کشور در روز گذشته با مدت مشابه سال گذشته افزود: در روز هفتم مرداد سال گذشته میزان تقاضای مصرف برق در کشور ٧٠ هزارو ٣٦ مگاوات ثبت شده که میزان ٦٣٦٠ مگاوات افزایش را در مصرف برق ثبت شد که عدد بسیار بزرگی برای یک روز تعطیل است.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در این روزها و به دلیل گرمای زیاد رشد نزدیک به ٨ درصدی مصرف برق را تجربه می کنیم گفت از مشترکانی که مصرفشان بالاست درخواست میکنیم با کاهش مصرف برق خود به تامین برق سایر مشترکان کمک کنند.

حدود ٤٠ میلیون مشترک خانگی مشمول دریافت ٣٧٠ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی شدند
سخنگوی صنعت برق با اشاره به پایان این دوره که قبوض جدید صادر شده است، گفت: حدود ٤٠ میلیون مشترک خانگی مشمول دریافت ٣٧٠ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی شدند و ١٢ درصد از این تعداد هم  قبض برق رایگان دریافت کردند.
رجبی مشهدی در پایان ضمن تشکر از همه مردم ایران که با توجه به الگوی مصرف منطقه خود مصرف برقشان درحد الگو و پایین تر است گفت: خوشبختانه به مشترکان استانهای هرمزگان ٢٥ میلیارد تومان، سیستان و بلوچستان ٣٣ میلیارد تومان و تهران ٤٤ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی تعلق گرفته که نشان از روش صحیح مصرف برقشان است.
سخنگوی صنعت برق در پایان از مردم درخواست کرد با پیوستن به پویش با انرژی و کسب جوایز ارزشمند این پویش از جمله ٣٠٠ خودرو و هزاران جایزه ارزشمند نقدی و غیر نقدی با انجام چند راهکار ساده از جمله تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ٢٤ درجه و یا استفاده از دور کند کولر آبی ضمن اصلاح رفتار مصرفی و کاهش مصرف و کمک به همکاران پرتلاش صنعت برق از  پاداش صرفه جویی هم بهره مند شوند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات