آگهی مزایده املاک سازمان آتش‌نشانی تبریز

آگهی مزایده املاک سازمان آتش‌نشانی تبریز

«آگهی مزایده املاک قابل فروش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز»

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز در نظر دارد به استناد مجوز صادره از هئیت مدیره محترم سازمان به شماره ۵۴۳۹/۱۱ مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ املاک مشروحه زیر را مطابق نظریه کارشناسی رسمی دادگستری و ضمن انتشار در روزنامه رسمی و کثیرالانتشاراز طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط به فروش واگذار می نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل بر گزاری مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و باز گشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir انجام خواهد یافت.

متقاضیان محترم می توانند برای اخذ فرم شرایط شرکت در مزایده و سایر اطلاعات و مزایا و مشخصات از تاریخ درج این آگهی به سامانه ستاد ایران مراجعه و پس از تایید و بار گذاری مشخصات نسبت به درج و ارسال پاکات  الف، ب، ج از طریق سامانه ستاد اقدام نمایند.

۱ :  مهلت دریافت اسناد مزایده از روز شنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ازساعت ۱۴/۰۰ تا روز شنبه  مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ تا ساعت ۱۸/۰۰ از طریق سامانه ستاد می باشد.

۲ : مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهادات بعد از دانلود اسناد به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از روز شنبه  مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ از  تا  روز چهارشنبه  مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ تا اتمام وقت اداری می باشد.

۳ : سپرده شرکت در مزایده (معادل ۵%مبلغ کل پایه) باید نقداٌ به شماره حساب ۱۰۰۱۰۰۳۸۰۹۲۶۶ یا شماره شبای IR۳۱۰۶۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰۳۸۰۹۲۶۶ نزد بانک شهر بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز واریز و یا نسبت به پرداخت الکترونیکی و تهیه ضمانت نامه (با مهلت سه ماهه) به نام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز اقدام و علاوه بر آن اصل ضمانت نامه و فی نقدی واریزی به صورت حضوری تا  تا اتمام وقت اداری روز چهارشنبه  ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ به دبیر خانه سازمان واقع در خیابان نور(لاله)   بلوار لاله غربی کوی میخک ساختمان سابق مترو  تحویل داده شود.

۴ : تاریخ باز گشایی پاکات در ساعت ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ در محل اتاق جلسه سازمان خواهد بود

۵ : سازمان در رد یا قبول پیشنهادات ارایه شده مختار است.

۶ : سایر شرایط و جزئیات و مزایای مربوط به اقساط در اسناد و فرم شرایط مزایده مندرج می باشد که جزء لاینفک مزایده خواهد بود.

۷ : هزینه نشر آگهی مزایده به تناسب به عهده برندگان مزایده خواهد بود.

روابط عمومی                                                                                                                                                                                                                                                                                                        سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز

ارزیابی املاک سازمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات