احداث پارکینگ طبقاتی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد

احداث پارکینگ طبقاتی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد

http://www.bananews.ir/معاون عمران و توسعه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه از بهره‌برداری تعدادی از طرح های عمرانی دانشگاه تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس ناصرحاج محمدی با بیان اینکه ایجاد شرایط محیطی مناسب و در شان دانشجویان،  سطح دانشگاه و دانشکده‌ها در صدر برنامه‌های معاونت عمران و توسعه این دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی بوده است، گفت: آماده سازی معابر و محوطه دانشگاه و دانشکده‌ها و کلاسها، زیباسازی محیطی و آزادسازی برخی از فضاهای اداری و اختصاص آن به کلاس‌های درس در دانشکده‌ها از جمله اقدامات این معاونت بوده است.

معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات، طرح پارکینگ طبقاتی این واحد دانشگاهی را از جمله طرح‌های اولویت دار دانشگاه و معاونت عمران و توسعه این واحد دانشگاهی اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی در طرح پارکینگ طبقاتی امید است بتوانیم تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری این طرح را به بهره‌برداری رسانده و دانشجویان، اساتید وکارکنان واحد از فضای آن بهره‌مند شوند. هرچند هم اکنون در ضلع غربی دانشگاه پارکینگ بصورت موقتی برای خدمت رسانی به دانشجویان تعبیه شده است.

معاون عمران و توسعه گفت:مهندسان و کارکنان فعال در پروژه های عمرانی واحد و اداره کل سایت و نگهداری ابنیه با تمام توان درصدد ایجاد محیطی زیبا و آرام برای دانشجویان ، اساتید وکارکنان این واحد دانشگاهی هستند.

    نظرات