اطلاع‌رسانی گسترده تمدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار

اطلاع‌رسانی گسترده تمدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار

به گزارش شهریار ، با توجه به اهمیت شناسایی سرمایه در توسعه و عمران شهری فراخوان عمومی شناسایی سرمایه گذار در قالب معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه‌گذاری، تسهیلات و مشوق های آن به عموم سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان پروژه های شهری معرفی شده است.

این فراخوان با انتشار در فضای مجازی ملی و محلی، هماهنگی با ظرفیت های وزارت امور خارجه، درگاه‌های مختلف ملی، علی الخصوص در گاه سازمان شهرداری ها، شهرداری تبریز و مناطق، شبکه های تصویری و اجتماعی مختلف، نصب بنر متنوع، ارسال پیامک های اختصاصی معرفی در حال معرفی است.

براساس این گزارش،این فراخوان تا ۱۸مرداد و با معرفی مشخصات پروژه هایی که به عنوان فرصت سرمایه گذاری مشخص شده اند در مناطق دهگانه شهر تبریز روی نقشه در سایت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تبریز به آدرس tis۲۰۲۴.com در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفته است و از طرفی سرمایه گذاران می توانند ایده و طرحهای مورد نظر خود را نیز ارائه کنند.

فراخوان عمومی شناسایی سرمایه گذار شهرداری تبریز در راستای شناسایی سرمایه گذاران در محورهای مختلف منتشر شده است که سرمایه گذاران می توانند تا فرصت مقرر نسبت به تکمیل اسناد آن با مراجعه به سایت سازمان سرمایه گذاری یا همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ضمن تکمیل اسناد از کم و کیف مشوق های سرمایه گذاری مطلع شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات