لایروبی و پاکسازی آبروهای محله آناخاتون توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

لایروبی و پاکسازی آبروهای محله آناخاتون توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش شهریار ، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات لایروبی کانال‌های روباز و سرپوشیده به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و سهولت در تردد خودروها و شهروندان به صورت مستمر و زمان بندی مشخص انجام می شود.

وی افزود: به منظور حفظ محیط زیست و رفاه حال شهروندان عوامل تلاشگر و خدوم خدمات شهری این معاونت، شبانه روزی اقدام به پاکسازی معابر و محلات می کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب سطح منطقه از فعالیت‌های مداوم این معاونت است که این عملیات به صورت جدی‌ در حال اجراست.

رضایی در ادامه تصریح کرد: با لایروبی و رسوب برداری‌هایی که در کانال‌های اصلی جمع‌آوری آب انجام شده، این منطقه آمادگی مواجهه با هر میزان بارندگی را دارد؛ البته مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار و مسیل‌های آب از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است.

وی در ادامه اذعان کرد: بیش از ۱۲۰ تن نخاله و لجن از آبروهای آناخاتون توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز جمع‌آوری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات