بي احتياطي راننده حادثه آفريد؛ برخورد لودر با خط فوق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، ابوذر صالحی مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران با تاکید بر اقدام فوری گروههای عملیاتی شرکت برق منطقه ای تهران به منظور ترمیم دکل آسیب دیده، اظهار داشت: بعدازظهر روز سه شنبه  نهم مردادماه در اثر بی احتیاطی راننده لودر متعلق به یکی از سازمانها و برخورد با خط فوق توزیع معنوی - سینا پروفیل، که تغذیه کننده برق مناطق گسترده ای از جنوب غرب تهران است، این دکل آسیب دید و با وجود شرایط بسیار خطرناک و احتمال سقوط دکل و برق گرفتگی، گروههای عملیاتی برق منطقه ای تهران با سرعت عمل بالا و به منظور پایداری شبکه برق به فوریت در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: چندین گروه عملیاتی این شرکت در حال حاضر با استفاده از تجهیزات کامل در تلاش هستند که ضمن انجام اقدامات ایمن سازی، دکل آسیب داده را به فوریت ترمیم کنند. این کار عملیاتی بسیار سخت و خطرناک محسوب می شود، زیرا صرفا بخش محدودی از این خط بی برق شده و خطوط هم جوار آن برق دار هستند.
صالحی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی از سوی گروههای عملیاتی افزود: این اقدام در نهایت احتیاط و با هدف پایداری برق مردم منطقه به فوریت در حال انجام است. هم اکنون خط مذکور بی برق شده و از طریق مانورهای تامین برق، تنها بخش محدودی از صنایع منطقه احمدآباد مستوفی تهران دچار محدودیت در تأمین برق شده اند.
مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران پیش بینی کرد تا قبل از غروب آفتاب امروز سه شنبه نهم مرداد، این خط مجدد برق دار شده و با وجودی که حادثه امروز هم زمان با آیین تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران است، به یاری خداوند شبکه برق تهران شرایط پایداری رو تجربه می کند.
صالحی اضافه کرد: این حادثه که به صورت ناخواسته ایجاد شده، با تلاش کارکنان سخت کوش صنعت برق به زودی برطرف شده و نتایج آن در فرصتهای بعدی از طریق رسانه ها به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
وی در پایان از مردم درخواست کرد تا با همراهی همیشگی در مدیریت مصرف برق تلاش کرده و چون گذشته صنعت برق را یاری کنند تا برق مطمئن و پایداری را تامین کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات