بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی محله چاوان با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی محله چاوان با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه

به گزارش شهریار ، پروژه‌های سالن ورزشی جوانمردان، چهار زمین خاکی تنیس و تجهیز سالن مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ تبریز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی، حکیمه غفوری و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار شهردار تبریز با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت:‌ افزایش مشارکت اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و احیای هویت فرهنگی شهر دستاورد این پروژه‌های ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز است.

وی افزود: این پروژه‌های ورزشی و فرهنگی در دوره ششم شورای اسلامی شهر آغاز شده و امیدواریم تا پایان دوره تکمیل شود.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در ادامه سه شنبه های افتتاح پروژه های سلامت و ورزشی تبریز، امروز  ۲ پروژه سالن ورزشی جوانمردان، چهار زمین خاکی تنیس و تجهیز سالن مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ با ۴۰ میلیارد تومان هزینه احداث به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این مجموعه ورزشی  ۱۵ هزار مترمربع عرصه دارد که در کنار سالن اصلی با ۱۵۰۰ مترمربع مساحت، سالن جانبی برای ورزش های رزمی و تیراندازی با ۳۰۰ متر مربع، پینت بال، تنیس نیز به بهره‌برداری رسید.
هوشیار همچنین از تجهیز مجموعه مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ نیز خبر داد و گفت: همزمان با سالن ورزشی جوانمردان، سالن مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ نیز با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت   امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۷۰ پروژه ورزشی در ۲ سال اخیر  طراحی و اجرا شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌های ورزشی شهرداری تبریز در ۲ سال اخیر به بهره‌برداری رسیده و   و بخش نیز در نوبت افتتاح قرار دارد.
هوشیار تاکید کرد: پروژه‌های ورزشی شهر در راستای سلامت عمومی جامعه احداث شده است.
وی در پایان گفت: هر هفته سه شنبه ها پروژه های ورزشی در محلات مختلف شهر افتتاح می شود .
موسی علیپور زنوزی، شهردار منطقه ۲ تبریز نیز در این مراسم گفت: این مجموعه جهت سلامتی و رفاه و تفریح شهروندان ساکن در محلات چاوان و فتح‌آباد تبریز احداث شده است.
وی افزود: این پروژه با ۱۲ هزار مترمربع مساحت، یک سالن ۱۵۰۰ مترمربعی فوتسال، یک سالن ۳۰۰ متری ورزش های رزمی، چهار زمین خاکی تنیس، مجموعه پینت‌ بال و زمین اسکیت  توسط شرکت خانه سازی آذربایجان احداث شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز یادآور شد: سال گذشته همزمان با سالن ورزشی جوانمردان، سالن چند منطور بحران در ضلع جنوبی اتوبان کسایی با ۲۵۰۰ مترمربع مساحت و ۹ میلیارد تومان هزینه به عنوان بزرگترین سالن ورزشی و ساختمان اداری آن تجهیز و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این سالن در زمان بحران، نقش پدافند غیرعامل و در زمان عادی به عنوان مجموعه  ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروژه سالن ورزشی جوانمردان به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان احداث و تحویل شهروندان شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات