ضرورت توجه جدی به توسعه فرهنگ‌شهری/فرهنگسراهای شهرداری نقش کلیدی در تبیین مفاهیم فرهنگی دارند

ضرورت توجه جدی به توسعه فرهنگ‌شهری/فرهنگسراهای شهرداری نقش کلیدی در تبیین مفاهیم فرهنگی دارند

به گزارش شهریار ، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز صبح امروز در جریان بازدید از مراکز فرهنگی شهرداری منطقه ۱ از رسالت حقیقی برنامه‌های فرهنگی روز جامعه که توسط امور فرهنگی این منطقه اجرا شده است قدردانی کرد و افزود: این واحد در نوع خود بسیار خوب و شایسته عمل کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه رسالت امروز فرهنگسراها پرداختن به تغییرات فرهنگی روز جامعه است گفت: شرایط جامعه ما از نظر فرهنگی بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و برنامه‌ریزی مناسب است و به ویژه این اقدامات در مناطق کم برخوردار بیشتر نیازمند تلاش و جدیت است.

این گزارش می‌افزاید: غلامرضا احمدی که با حضور رامین راستی مدیر فرهنگی منطقه ۱ از بخش‌های مختلف فرهنگسراهای این منطقه بازدید به عمل آورد اعلام کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد به روز رسانی است در حقیقت به دلیل تغییرات سریع فرهنگی نیازمند این هستیم که محتواهای فرهنگی خود را خیلی سریع به روز رسانی کنیم و این امر با همفکری و مشارکت بخش های خصوصی، سمن ها، پایگاه های مقاومت، مساجد و ... امکان پذیر است که در این راستا می توان از نقطه نظرات نخبگان نیز  بهره جست.

احمدی افزود: در همین راستا پس از بازدید از مراکز فرهنگی منطقه یک آنچه مشخص شد این است که این منطقه با ایده های نو و فعالیت های نوآورانه و بدیع توانسته در این جریان بسیار خوش بدرخشد و با کارهای خلاقانه به این امور وسعت بخشیده است که جای قدردانی دارد.

شایان ذکر است، قبل از این بازدید راستی مدیر فرهنگی گزارش جامعی از اقدامات دو ساله گذشته و چهار ماه سال جاری را بامستندات کامل ارائه کرد که مورد توجه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات