احداث سرعتکاه ایمنی در پلیس راه تبریز - مرند

احداث سرعتکاه ایمنی در پلیس راه تبریز - مرند

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: سرعتکاه‌های آسفالتی در مقابل ساختمان پلیس راه تبریز - مرند به صورت رفت و برگشت توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز جهت کاهش سرعت خودروهای عبوری، افزایش کیفیت تردد و ارتقای سلامت شهروندان و رانندگان نصب شده است.

وی افزود: یکی از موثرترین راه‌ها برای به حداقل رساندن سرعت وسایل نقلیه، احداث سرعت‌کاه استاندارد در مسیر عبور و مرور خودروها است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: سرعتکاه‌های احداث شده مطابق نیازسنجی‌های انجام شده و هماهنگی با پلیس راهور در راستای ایمن‌سازی مسیرها و به منظور آرام‌سازی سرعت وسایل نقلیه جهت اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شده است تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

جان‌فشان نوبری در ادامه افزود: در این راستا بیش از ۱۵۰ تن آسفالت جهت احداث سرعتکاه این مسیر با عرض ۱۷ متر و طول ۷ متر و با ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر به صورت رفت و برگشت توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع شده است.

وی تصریح کرد: پس از اجرای سرعت‌کاه، سطح آن رنگ‌آمیزی می‌شود و با فاصله چند متری قبل از سرعت‌کاه، نصب علائم هشدار دهنده برای آگاهی و اطلاع رانندگان انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات