پیام تسلیت شهردار تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت شهردار تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش شهریار ، در متن پیام یعقوب هوشیار آمده است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَٰهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِاَمۡوَٰلِهِمۡ وَاَنفُسِهِمۡ اَعۡظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ وَاُوْلَٰٓئِکَ هُمُ الۡفَآئِزُونَ

شهادت رهبر مجاهد و نستوه فلسطینی، آقای اسماعیل به دست رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی بار دیگر بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین صحه گذاشته و خوی وحشیگیری این رژیم جعلی و حامیان غربی آنها را نمایان ساخت.

شهید هنیه  از رهبران برجسته جنبش حماس و فلسطین، با ایمانی راسخ و باوری عمیق به آرمان‌های جبهه مقاومت اسلامی، جان و مال و فرزندان خود را تقدیم آزادی فلسطین، سرزمین مادری فلسطینیان کرد.

به فاصله یک روز از شهادت فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب‌الله که آن هم به دست رژیم کودک‌کش اسرائیل انجام گرفت، شهادت شهید اسماعیل هنیه ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جبهه مقاومت اسلامی بود؛ ولی  بر اساس وعده الهی «فَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ اِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ» انتقام خون این شهیدان بزرگوار و هزاران کودک فلسطینی نزدیک است.

تبریز به عنوان شهر خواهرخوانده غزه در ایران اسلامی، خود را شریک و همدرد مردم فلسطین در وقایع اخیر می‌داند.

به عنوان شهردار تبریز، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، جبهه مقاومت اسلامی و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جزیل مسئلت دارم.

یعقوب هوشیار

شهردار تبریز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات