آمایش نیروی انسانی منجر به بهبود عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز می‌شود

آمایش نیروی انسانی منجر به بهبود عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز می‌شود

به گزارش شهریار ، علیرضا نوای باغبان در جریان دومین قرار از ششمین دور قرار های خدمت شهرداری که در منطقه ۱۰ برگزار شد، اظهار کرد: تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های این منطقه نشانگر انجام اقدامات عمرانی متعددی است، هرچند سیستم گزارشگیری آنها نیاز به بروز رسانی دارد.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت فعلی، اقدامات و فرصت‌های زیادی در منطقه ۱۰ خلق شده و نیازمند تلاش مضاعف برای ثمر نشستن تلاش‌ها تا پایان دوره ششم شورا هستیم، افزود: برای بهبود عملکرد در مناطق دهگانه شهرداری نیازمند اجرای آمایش نیروی انسانی هستیم تا  بر اساس نیازهای مناطق در حوزه های مالی، عمرانی، خدمات نیروی انسانی متخصص توزیع شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه از حیث تحقق درآمد و تامین مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی، بیشتر بار مالی بر دوش مناطق دهگانه است، خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ درصد اقدامات عمرانی و همچنین بالغ بر ۵۰ درصد درآمدسازمان های تابعه شهرداری نیز از طریق مناطق تحقق می یابد برهمین اساس، ضرورت تامین نیروی متخصص در مناطق بیشتر از قبل احساس می شود.

سخنگو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه قرار خدمت ضمن قدردانی از اجرای چند پروژه شاخص شهری در منطقه ۱۰ یادآور شد: مسیرگشایی ۴۵ متری شهید آیت الله آل هاشم موسوم به طرح نجات تبریز از جمله پروژه‌های موثر در خروج از بن بست مناطق حاشیه نشین است که به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.

یاسین بجانی با قدردانی از اقدامات شهرداری در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خاطر نشان کرد: افزایش تعداد اتوبوس و تاکسی‌ها شهری در منطقه ۱۰ یکی مطالبات شهروندان بوده و از شهرداری می‌خواهیم در این خصوص اقدامات موثری برای رفع این کمبود انجام دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات