بهره‌برداری از تقاطع‌های غیر همسطح حیدرآباد و شهدای قراملک تا ۳۱ مرداد

بهره‌برداری از تقاطع‌های غیر همسطح حیدرآباد و شهدای قراملک تا ۳۱ مرداد

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در جریان برگزاری دومین قرار از ششمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز از روند احداث تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد بازدید و بر تسریع امور اجرایی جهت تکمیل و اتمام پروژه مطابق زمانبدی در ۳۱ مرداد سال جاری تاکید کرد.

به گفته شهردار تبریز هدف از اجرای تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد-پاسداران، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر بوده که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال‌غرب  تبریز (ارس) را تامین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته احداث پنج پل روگذر در نقاط مختلف شهر شروع شده اظهار کرد: پل روگذر سگمنتال شهید مالک رحمتی امسال به بهره‌برداری رسیده و ۳۱ مرداد نیز ۲ پل حیدرآباد و شهدای قراملک قابل بهره برداری خواهد بود .

شهردار تبریز همچنین در بازدید از پروژه ساخت مسکن در شهرک جوانان گفت: عملیات عمرانی ۶۸ بلوک از مجموع ۱۰۰ بلوک آپارتمانی این پروژه آغاز شده است و عملیات عمرانی ۳۰بلوک در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و همچنین عملیات عمرانی ۳۸ بلوک ساختمانی دیگر در مرحله پی کنی و لاشه چینی است.

همچنین ناصر اسماعیل زاده، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام یافته در پروژه تقاطع غیر همسطح حیدر آباد بیان کرد: عملیات عمرانی این پروژه در حال اجرا بوده و تاکنون ۴۶ شمع اجرا شده است.

همچنین شهردار تبریز در بازدید از پارک ستارخان به ایجاد راه دسترسی به قبور مطهر شهدا در اسرع وقت تاکید و از ساختمان شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰ واقع در پارک ستارخان نیز بازدید به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات