آخرین وضعیت پروژه عمرانی منطقه ۱۰/ تسریع تملک مسیرگشایی محله صفربقال

آخرین وضعیت پروژه عمرانی منطقه ۱۰/ تسریع تملک مسیرگشایی محله صفربقال

به گزارش شهریار ، موسی زارعی در جریان دومین قرار از ششمین دور قرار های خدمت شهرداری که در این منطقه  برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و  اقدامات انجام شده اظهار کرد: عملیات تملک و آزادسازی پروژه مسیرگشایی خیابان صفربقال به طول ۹۵۷ متر و شهید جودی به طول ۲۶۰ متر به عنوان مطالبه چند دهه‌ای شهروندان در حال اجراست که در محله صفربقال ۶ قطعه مصالحه انجام گرفته و مابقی پرونده‌ها نیز در جریان طی مراحل اداری هستند .

وی افزود: این منطقه پیگیر اجرای پروژه های مسیر گشایی در بافت حاشیه نشین بوده که ضمن اجرای مسیر باعث احیا و نوسازی بافت شهری و تسهیل در ترافیک و ایمن سازی شهری می شود.

زارعی در ادامه با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی مسقف در راستای شهر دوستدار کودک  ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: عملیات اجرایی این پروژه مطابق زمانبندی موجود پیش رفته و تلاش داریم قبل از موعد مقرر تحویل دهیم.

وی پروژه احداث ساختمان ایست کار را از دیگر پروژه های این منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه با برنامه  ریزی صورت گرفته با ۵ میلیارد تومان اعتبار و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی با سرعت و دقت در حال اجرا هست

زارعی با اشاره به آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۰ گفت: بهسازی و ساماندهی  معابر و محلات شهری و توزیع آسفالت در سطح منطقه با کیفیت و استاندارد بالا، شتاب گرفته است بطوریکه توزیع آسفالت در چهارماهه اول سال ۱۴۰۳ به نسبت سال ۱۴۰۲ افزایش ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

وی در ادامه تکمیل پروژه بازآفرینی ۲۴۰ واحدی اسدگلی را اولویت دیگر شهرداری منطقه ۱۰ معرفی کرد و افزود: پروژه طرح ساماندهی حاشیه نشینی اسدگلی در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۴۱۲ متر مربع در قالب ۱۵ بلوک با گنجایش ۲۴۰ واحد مسکونی، ۱۳ واحد تجاری و ۶ واحد خدماتی در حال احداث است که با پیگیری و تلاش شبانه روزی منطقه عملیات عمرانی فاز ۲ این پروژه نیز روند قابل قبولی را به خود گرفته است.

وی پروژه های متعدد مانند مسیر گشایی ها، احیای میدان تاریخی صاحب الامر، تقاطع غیر همسطح حیدرآباد و بدنه سازی اتوبان پاسداران، مولدسازی بافت های فرسوده و تاریخی منطقه ۱۰ تبریز را از دیگر پروژه های فعال منطقه خواند.
شهردار منطقه ۱۰ افزود: اتمام سریع و حتی زودتر از موعد عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله پروژه های کلان عمرانی که به‌منظور ایجاد تسهیل و تقویت زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف عمرانی شهری اجرا می شوند اولویت مدیریت شهری منطقه است که باید با توان مضاعف به این مهم عمل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات