مسیر بی آر تی تبریز استانداردسازی می‌شود

مسیر بی آر تی تبریز استانداردسازی می‌شود

به گزارش شهریار ، محبوب عبدالله پور گفت: مطابق با مطالعات انجام شده و ممیزی طول مسیر بی آر تی، نواقص محل های تردد عابرپیاده، ایستگاه های اتوبوس و جداکننده های مسیر اتوبوسرانی با حضور کارشناسان پلیس راهور و مناطق، سازمان اتوبوسرانی و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز احصا شده است.

وی تصریح کرد: فاز اول عملیات اجرایی استانداردسازی طول مسیر بی آر تی شامل انسداد محل تردد های غیرمجاز، استاندارد سازی مسیرهای عابر پیاده و ایستگاههای اتوبوس و ترمیم جدا کننده ها و در فاز بعدی نیز مربوط به کف سازی این مسیر خواهد بود.

وی افزود: ۱۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در مسیر بی آر تی به سامانه های ثبت تخلف متصل شده و پلیس راهور برای خودروهای متخلف اعمال قانون انجام می دهد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز اظهار کرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ساماندهی ترافیک در حال اجراست و با مشخص شدن محل پارک سوارها و همچنین احداث دومین مسیر بی آر تی  تبریز و فعال سازی اتوبوس های جدید زیر ساخت های لازم برای راه اندازی حمل و نقل ترکیبی با هدف رفع مشکل ترافیک شهر تبریز، فراهم می شود.

وی در ادامه خواستار رعایت قوانین راهنمایی هنگام تردد عابرین پیاده و سواره از تقاطع های طول مسیر بی آر تی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات