اجرای برنامه‌های مدون آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی

اجرای برنامه‌های مدون آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی

به گزارش شهریار ، یعقوب انصاری افزود: دوره های تخصصی آموزشی برای کارکنان شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی مطابق با تقویم آموزشی مصوب سال ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: این دوره های آموزشی شامل حوزه های مالی، حقوقی، روابط عمومی، منابع و سرمایه انسانی، حراست، فناوری اطلاعات، سیما منظر و فضای سبز، و حمل و نقل ریلی است.

یعقوب انصاری با اعلام این مطلب گفت: بر اساس تقویم آموزشی مدون و لحاظ نیازهای آموزشی گروه های شغلی مختلف، اساتید مجرب و متخصص هر حوزه، همکاران شهرداری تبریز را با آخرین دستاوردهای تخصصی و عملی آشنا می سازند.

وی تصریح کرد: آموزش های علمی و عملی نقش بسزایی در بالا بردن راندمان کاری کارکنان دارد و در این راستا گروه آموزش شهرداری تبریز دوره های آموزشی تخصصی برای مجموعه های مختلف شهرداری تبریز را با جدیت دنبال می کند.

انصاری همچنین عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری مناطق، سازمانها و ادارات کل زیرمجموعه شهرداری تبریز، فضای آموزشی کافی برای برگزاری دوره ها فراهم است و این اداره کل می تواند همزمان برای چندین گروه شغلی دوره آموزشی برگزار کند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه عملکرد آموزشی شهرداری تبریز طی چند سال متمادی رتبه برتر کشوری را کسب می کند خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آموزشی کارکنان، تدوین برنامه ها و تقویم آموزشی کاربردی، یکی از هدفگذاری های اصلی مدیریت شهری تبریز در حوزه ساختار سازمانی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات