اجرای مشترک ارزیابی وضعیت فضای سبز با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری تفرجگاه عینالی

اجرای مشترک ارزیابی وضعیت فضای سبز با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری تفرجگاه عینالی

به گزارش شهریار ، بابک دانش پناه به همراه احمدعلی شریف زاده سرپرست معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان‌شرقی، خانم دکتر باصر نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مهدی مهری سرپرست اداری و مالی سازمان، کوثری‌نسب مشاور گیاه پزشکی و علیرضا برزگر مسئول فضای سبز سازمان عون بن علی و نماینده شرکت تدبیر اندیش تبریز از حسن اجرای آیتم های مربوط به فضای سبز و ارزیابی عملکرد شرکت تدبیر اندیش تبریز در نگهداری و درختکاری های سطح تفرجگاه عینالی بازدید کردند.

در این بازدید سه ساعته که از نواحی مختلف تفرجگاه عینالی از جمله پارک ربع رشیدی، پارک پیوند و محدوده احداث ۵۰ هکتاری انجام گرفت؛ اعضا به بررسی کارشناسی روند اجرای آیتم های نگهداری و توسعه فضای سبز پرداختند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی در خاتمه این بازدید با ارائه گزارشی از بررسی های صورت گرفته گفت: با عنایت به توپوگرافی تفرجگاه عینالی و شرایط خاص آب و خاک آن، خوشبختانه فضای سبز این مجموعه از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس بازدید صورت گرفته مسئله دفع علف های هرز و ترمیم تشتک درختان در برخی نواحی با مشکلاتی مواجه بوده است که به نماینده شرکت پیمانکار گزارش شده و مقرر شد تا طی روزهای آتی نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

دانش پناه خاطر نشان کرد: در حال حاضر و در راستای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز تفرجگاه عون بن علی، روزانه بالغ بر ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شامل: کارگران فصلی، سبزبانان و کادر فنی در تلاش برای سرسبزی این تفرجگاه گردشگری هستند و تمامی آیتم های روزانه نگهداشت فضای سبز به طور منظم و مستمر اجرا می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات