آیین گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

آیین گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی خبرنگاران،خانه مطبوعات،بسیج رسانه و با مشارکت شهرداری تبریز  در محل پردیس فرهنگ و رسانه برگزار شد،گفت:تبریز درطول تاریخ محور قوام و پایداری حکومت‌ها شده است به طوری که نقش بی بدیل این شهر در انقلاب مشروطیت غیرقابل انکار است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش محوری تبریز، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند" پرچم آزادی ایران دست تبریزی ها است" محور مطلوبی برای تبیین اهمیت و جایگاه این شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت ویژه خبر و اطلاع رسانی در پیشرفت جوامع توسعه یافته تصریح کرد: قسم یادکردن خداوند به قلم در قرآن کریم نشان از ارزش و اعتبار اطلاع رسانی و خبر دارد.

هوشیار با بیان‌اینکه  نوشته های اصحاب قلم اگر ناظر بر صداقت و بدون جانب داری باشد،موجب حل مشکلات جامعه می شود خاطر نشان کرد: مدیریت شهری برنامه های ماندگاری در حوزه رسانه و فرهنگ  به سرانجام رسانده است به طوری که احداث پردیس فرهنگ و رسانه نمود توجه به اصحاب قلم و فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی است.
همچنین رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران نقش نظارتی و هدایتگری در جامعه دارند،اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری هستند.

غلامرضا احمدی ادامه داد: برای تدوین شیوه‌های ارتباط موثر  شورا و مدیریت شهری با مردم، دست کمک به سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم تا از طریق آنها با مردم ارتباط خود را تعمیق دهیم.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم از کتاب "لبخند سپیده" که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری  تهیه و آماده چاپ شده است رونمایی و از زحمات فرینوش اکبر زاده و رقیه غلامی تجلیل شد.

"رد پا" دومین کتابی بود که در این مراسم‌ رونمایی شد. این اثر به همت اداره کل ارتباطات و امور بین المل شهرداری تهیه و آماده چاپ شده است.


در بخش پایانی این مراسم از اصحاب رسانه،خبرنگاران با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز،غلامرضا احمدی رییس شورای اسلامی شهر، روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی شهر، محمد حسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات