برگزاری تورهای گردشگری موضوعی ویژه سالگرد صدور فرمان مشروطیت

برگزاری تورهای گردشگری موضوعی ویژه سالگرد صدور فرمان مشروطیت

به گزارش شهریار ، امیر نصیرببگی افزود: تور ویژه آشنایی با تاریخ مشروطیت آذربایجان با هدف معرفی آثار به جا مانده از دوره مشروطه همچون خانه کربلایی علی مسیو، موزه مشروطه و خانه ختایی برای گردشگران و همشهریان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این تور راهنمایان تخصصی توضیحات جامع و کاملی در رابطه با انقلاب مشروطیت و مجاهدان مشروطه به حاضران ارائه دادند.

نصیربیگی همچنین با اشاره به برگزاری تور ویژه “تبریز قاجاری” گفت: این تور یکی از ویژه برنامه های روز مشروطه است که عصر چهاردهم مرداد برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تبریز در دوران قاجار شهری ولیعهد نشین بود و انقلاب مشروطه در این دوران اتفاق افتاده است، قاجار و مشروطه در هم تنیده هستند و بخشی از آثار مهم دوران قاجار در این شهر قرار دارد.

وی همچنین گفت: ما برای شناخت درست انقلاب مشروطه باید تاریخ حاکمیت آن زمان را نیز بررسی کنیم که این تور موضوعی در همین راستا برگزار می‌شود.

نصیربیگی با اشاره به برنامه های اتوبوس های گردشگری در این روز اظهار داشت: تورهای مناسبتی همواره با استقبال گسترده از سوی شهروندان و گردشگران تابستانی تبریز روبرو شده است و مایه مباهات ماست که می توانیم میزبان این دسته از علاقمندان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات