توزیع ۳۲۴۰ تن آسفالت‌ در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

توزیع ۳۲۴۰ تن آسفالت‌ در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسائط نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز، تا کنون به میزان ۳ هزار و ۲۴۰ تن آسفالت طی هفته گذشته حمل و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: در این طرح، بهسازی معابر شامل مسیرهای  شهرک امام خمینی (ره) مجتمع آذر آبادگان و بلوک ۵۸ و ۵۹ ، جنب تقاطع غیر همسطح بعثت ، خیابان شهید حیدری ، شنب غازان کوی نیکی، پلیس راه تبریز - مرند ، شهرک شهید دکتر بهشتی ، برنجیان کوی ویلا ، جاده سنتو ، خطیب ، رسالت و چهار راه خطیب به طرف نصف راه  به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و آسفالت ریزی شده است.

جان‌فشان نوبری در ادامه تصریح کرد: بهسازی و نوسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محلات سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اولویت های مهم کاری ما محسوب می شود که طبق برنامه ریزی مدون در حال ساماندهی این معابر هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات