آسفالت‌ریزی ۲۲ هزار و ۲۵ تنی در ۶۰ محله و معبر شهری تبریز طی هفته گذشته

آسفالت‌ریزی ۲۲ هزار و ۲۵ تنی در ۶۰ محله و معبر شهری تبریز طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز در راستای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلف شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی مناطق دهگانه و سازمان عمران و بازآفرینی طی هفته گذاشته داریم که به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه با استناد به گزارش معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع یک هزار و ۳۰۲ تن آسفالت در مسیرهای خیابان رازی، انتهای کوچه رز و مسیر عون بن علی آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با سه هزار و ۳۴۸  تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس محوطه داخلی مجموعه ورزشی جوانمردان، خیابان نور یاغچیان، نصر جنوبی یاغچیان، کوی های مائده یازدهم و سما اول یاغچیان، کوی میخک یکم بلوار قائم  در یاغچیان، کوی قورخانه میدان شهید پیشقدم، کوچه گلنار خیابان عطار نیشابوری و سرعت‌گیر های سطح حوزه منطقه آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی هفته گذشته با توزیع یک هزار و ۳۸ تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی کوچه ناظری در لاله زار جنوبی، کوچه وجدانی خیابان امامیه، کوچه گلچین در بلوار ابوذر، کوی بهارستان در خیابان سعدی شرقی، هفده متری مارالان و اکیپ کارگاه امانی اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی سه هزار و ۱۰۰ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس خیابان های لاک دیزج، باغ امیر (کوی رفیعی)، انقلاب (کوچه احد زارع)، بلوار ستارخان، نظام پزشکی (کوی رز) و بهار  و ... محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با ۲ هزار و ۹۳۴ تن آسفالت در معابری چون ضلع جنوبی اوتوبان پاسداران و جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر اقدام به آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی سه هزار و ۲۳۰ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

برهمین اساس، این میزان آسفالت در مسیرهای کوی صنعتی صدرالدینی، خیابان رسالت به طرف دیزل آباد، جنب تقاطع غیر همسطح بعثت، شهرک شهید دکتر بهشتی، کوی پدرام، کوی وحید، برنجیان کوی ویلا، خیابان فرهنگ، مایان و اوغلی توسط معاونت فنی و عمرانی و کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه توزیع شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع  یک هزار و ۹۸۰ تن آسفالت مسیرهای جاده تبریز- آذرشهر، دیزل آباد، کوی گلدشت بهاران نور، خلجان، کوی بهداری کوجووار، کوچه های بابایی و قاسمی واقع در کوی ولیزاده واقع در جلالیه و اوچمان دوم شهرک اندیشه را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز  هفته گذشته یک هزار و ۳۳۷ تن آسفالت در کوچه های قره باغی و صدر و خیابان والمان توزیع کرده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته ۲ هزار و ۱۶۴  تن آسفالت در معابر شهرک خاوران توزیع کرده است بر همین اساس آسفالت رویه بلوار شیخ شهاب الدین اهری و خیابان نظام پزشکی خاوران طی هفته گذاشته مورد آسفالت ریزی قرار گرفتند.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۳۳۰  تنی  را در دستور کار خود قرار داد. در این راستا معابری همچون کوچه بهارستان خیابان رضوانشهر، کوی شرشرا واقع در خیابان مفتح، کوچه پشت قنادی تصاج واقع در خیابان شمس تبریزی، ورودی مجتمع مسکونی سامان دوم واقع در شهرک ارم و شهرک آزمایش آسفالت ریزی شده است.

همچنین یک هزار و ۲۶۲ تن آسفالت طی هفته گذشته به صورت متفرقه در معابر شهر توزیع شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۲۲۹ هزار و ۶۶۰ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات