احداث، تعمیر و مرمت ۳۵ پارک در محلات تبریز

احداث، تعمیر و مرمت ۳۵ پارک در محلات تبریز

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: هر میزان که بتوانیم به فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای  شهر اختصاص دهیم، باز هم توجه به این مقوله حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در همین راستا تمامی محلات، باغ‌ها و مکان‌هایی که دارای چنین پتانسیلی هستند، در معاونت عمرانی مورد مطالعه قرار گرفته و بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی شهردار تبریز در دستور اجرا قرار می گیرند.

احمدزاده گفت: در حال حاضر عملیات احداث و تعمیر پارکهای محله ای بر اساس مطالعات و نیازسنجی ها در مناطق مختلف شهرداری  در حال اجرا است که امیدواریم با اتمام این پروژه ها تا سال آینده بتوانیم قدم خوبی را در گسترش فضای سبز شهری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: پارک‌های منطقه‌ای و محله‌ای فضای مناسبی برای تفریح و تنفس مردم محلات محسوب می‌شود و بسیاری از مردم که توان مالی و زمان کافی برای رفتن به مراکز تفریحی و پارکهای بزرگ شهر را ندارند می‌توانند در این پارکها خستگی و رخوت روزانه یا هفتگی را در کنار خانواده از تن بزدایند.

وی با اشاره به برخی از این پارک های محله ای گفت: پارک محله ای انتهای کوی شهدا در منطقه یک با پیشرفت ۹۹ درصدی در مرحله پایانی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: همچنین پارک سلامت واقع در منطقه ۲ شهرداری با اتمام احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و پله گذاری در انتهای بلوار استاد معین در مراحل پایانی اجرا است.

وی همچنین تصریح کرد: پارک محله ای حافظ در خیابان حافظ در ۱۵۰۰ متر مربع وسعت، به زودی بهره‌برداری شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

سامان احمدزاده از احیا و تعمیر پارک های شمس چایکنار، پارک چشملی باغ، قانلی گول، لاله و قراملک،پارک کوهستان و... نیز خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات