اجرای عملیات بهسازی پیاده‌رو ضلع شرقی تفرجگاه ائل‌گولی با اعتباری معادل ۱۳۷ میلیارد ریال

اجرای عملیات بهسازی پیاده‌رو ضلع شرقی تفرجگاه ائل‌گولی با اعتباری معادل ۱۳۷ میلیارد ریال

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: با توجه به شرایط نامناسب مسیر پیاده‌رو و جدول ضلع شرقی مجموعه ائل‌گولی از عوارض کوی فردوس تا عوارض هتل پارس و از بین رفتن کیفیت مصالح پیش‌ساخته بتنی در این مسیر، اجرای عملیات بهسازی و مرمت کف و جداول آن در حال انجام است.

وی مدت اجرای این پروژه که از اول مرداد ماه سالجاری آغاز شده است را شش ماه عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در رویکردی جدید در پروژه‌های کف‌سازی و عمرانی خود سعی دارد از بهترین و بادوام ترین مصالح سنگی که دارای زیبایی بصری نیز باشد استفاده نماید که نمونه ‌هایی از آن در پروژه‌های محوطه سازی و کف‌سازی باغات پیرامونی ائل‌گولی و نیز مسیرهای دسترسی این مجموعه اجرا شده است.

آغاز طرح ضربتی آبیاری سطوح فضای سبز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین از آغاز اجرای طرح ضربتی کنترل و آبیاری سطوح فضای سبز خبر داد.

سیامک آسیایی گفت: با توجه به افزایش قابل توجه دمای هوای تبریز و لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه منابع آبی و نیز رفع نیازآبی به موقع سطوح فضای سبز شهری، اجرای طرح ضربتی کنترل و آبیاری این سطوح به ویژه درختان، درختچه‌ها و ارقام ردیفی آغاز شد.

وی در این زمینه بر بسیج تمام امکانات، افزایش مدت زمان آبرسانی به سطوح فضای سبز و تغییر زمان آبیاری تاکید و تصریح کرد: دستگاه نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز متشکل از کارشناسان و عوامل اجرایی این سازمان بطور مستمر در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز حضور و بر روند آبیاری درختان، درختچه ها و ارقام ردیفی نظارت مستقیم دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات