پروژه کافه کتاب شهرداری تبریز به پیشرفت ۴۵ درصدی رسید

پروژه کافه کتاب شهرداری تبریز به پیشرفت ۴۵ درصدی رسید

به گزارش شهریار ، بهروز قاسمی افزود: عملیات عمرانی این پروژه پس از ارجاع به شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح توسط شهرداری منطقه دو در زیربنای بالغ بر ۴۰۰ متر مربع در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه کافه کتاب شهرداری تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در ۲طبقه سازه ای در محله زعفرانیه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از ابزارهای تفکر، رشد و پیشرفت انسانی برای استفاده عموم شهروندان تبریز به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی رسید.

قاسمی همچنین اظهار کرد: مراحل نازک کاری و تاسیسات این پروژه توسط عوامل فنی و عمرانی شرکت عمران و توسعه آذربایجان در حال اجراست و تسریع آن در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین وضعیت ساخت پروژه ورزشی، تفریحی شهید تجلایی

بهروز قاسمی در تشریح آخرین وضعیت ساخت پروژه ورزشی، تفریحی شهید تجلایی اظهار داشت: این پروژه که در منطقه مارالان به کارفرمایی شهرداری منطقه سه و شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح، در مساحتی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع شامل یک استخر دارای محوطه شنا برای بزرگسالان و کودکان به صورت مجزا و یک ساختمان در چهار طبقه سازه ای با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه از دو بخش مجزا تشکیل یافته است که از سال ها قبل به دلایل مختلف راکد مانده بود و بعد از جلسات مختلف کارشناسی با مهندسان شرکت عمران و توسعه آذربایجان و مطالعاات و محسابات اولیه، به لحاظ مدیریت زمان و هزینه، در نهایت بخش سوله ای این پروژه در دو بخش فونداسیون و سازه مقاوم سازی و بهسازی شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران فنی و عمرانی همزمان با بخش سوله ای و استخر این پروژه، ساختمان بتنی این مجموعه که در چهار طبقه سازه ای شامل بخش های اداری، محوطه تالار و مجموعه ورزشی بدنسازی در حال اجراست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات