فعالیت شبانه شهرداری مصداق مدیریت جهادی است

فعالیت شبانه شهرداری مصداق مدیریت جهادی است

به گزارش شهریار ، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل صبح امروز در دیدار با مدیران مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: ذینفع اقدامات شهرداری تبریز در حوزه های مختلف حمل و نقل، فضای سبز، مسیرگشایی و محیط زیست شهروندان و شهر تبریز است.

وی افزود: شهرداری‌ها الگوی دیگر دستگاه‌ های دولتی در خدمت‌رسانی به مردم هستند که  اقداماتی ارزشمند در حوزه های مختلف شهری انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان، همچنین  فعالیت شبانه‌روزی شهرداری تبریز در عمران شهری به ویژه آسفالت‌ریزی، و تنظیف شهر را اقدامی ارزشمند و مصداق عملی مدیریت جهادی دانست که نقش مهمی در کاهش ترافیک و همچنین تسریع اجرای پروژه‌ ها دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به استحکام و کیفیت اجرای پروژه‌ های عمرانی یادآور شد: سرعت و دقت در اجرای پروژه های عمرانی حفاظت از بیت المال  و منابع شهری است و باید در این زمینه دقت کافی و دائمی شود.

وی با بیان اینکه شفافیت امری مهم بوده و باید مراودات اداری مردم  کاهش یافته و تمامی امور سیستمی باشد، افزود: شهرداری‌ها باید با نظارت دقیق وعدم مماشات با متخلفان اقدام به حفظ آبروی شهرداری و آبروی نظام کرده و در کنار آن کارکنان خود را از نظر معیشتی تامین کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تغییر ملموس شهر تبریز به نسبت گذشته نیز گفت: اقدامات عمرانی شهرداری تبریز که اکثرا به صورت شبانه انجام می ‌شود، باعث تغییر و تحول جدی در شهر شده است که جای قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف شهری، تبریز زیباترین و پاک‌ترین شهر ایران باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات