به گزارش شهریار ، یعقوب وحیدکیا، ضمن اشاره به رسیدن دستگاه حفاری به چهارراه عباسی، از عملیات دقیق مهندسی برای عبور TBM از بافت فرسوده منطقه با حساسیت و پیچیدگی خاص خود، از زیر پل چهارراه عباسی خبر داد.
مدیرعامل سازمان با اشاره به پایش شبانه روزی سطح خیابان عباسی و عملیات پیچیده مهندسی در عمق ۲۵ متری تبریز تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ نفر در سه شیفت کاری به صورت مستمر عملیات حفاری و ملزومات آن را پیش میبرند.
یعقوب وحیدکیا ضمن تصریح به اتمام عملیات حفاری فاز اول خط ۲ به طول ۱۰ کیلومتر از قراملک تا دانشسرا تاکید کرد: فاز دوم این خط نیز با ۷/۵ کیلومتر، در حال حاضر ۵۱۰۰ متر حفاری آن به اتمام رسیده و از ایستگاه ۱۶ واقع در شهرک باغمیشه جنب بازار ماهی تا چهارراه عباسی پیش رفته است. ادامه مسیر باقیمانده حفاری با ۲۴۰۰ متر نیز طبق زمانبندی لازم در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال انجام است. تا ان شاالله دستگاه TBM در زمان مقرر از ایستگاه ۸، مقابل استانداری خارج شود.
گفتنی است خط دو متروی تبریز با ۲۲/۴ کیلومتر در حال حاضر طولانی ترین کریدور متروی تبریز تلقی میشود که با همت مدیریت شهری، تلاش مجموعه سازمانی و فعالیتهای مستمر و بدون وقفه پیمانکاران، از مجموع ۱۷/۵ کیلومتر مسیر حفاری ۱۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.
نظرات