پوستر رویداد "گوهر شهر" رونمایی شد

پوستر رویداد "گوهر شهر" رونمایی شد

به گزارش شهریار ، رویداد گوهر شهر، در نظر دارد با تمرکز به ظرفیت ها و توانمدی های بانوان تبریزی، نسبت به شناسایی و استفاده از ظرفیت بانوان کنشگر اقدام کند.

"گوهر شهر" شعار خود را "هر محله، یک ایده، با زنان و با خانواده ها" قرار داده است و در پی آن است که با شناسایی، توانمندسازی، بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت کنشگران اجتماعی در پی اجرای ماموریت ها و برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با روش های خلاقانه و نیز جلب مشارکت زنان باشد.

این رویداد با نگاه زنانه و خانواده محور در سطح محلات زمینه را برای ظهور و بروز ایده های حل مسائل آن هم از کف محلات فراهم کرده است. استفاده از ظرفیت های مردمی و حرفه ای در گوهر شهر در راستای تحقق حاکمیت مردم بر شهر و تحقق حکمرانی خانواده محور و نیز ایجاد و ارتقا هویت و تعلق زنان و خانواده ها به شهر تبریز است.

رویداد "گوهرشهر" از تمامی کنشگران، اجتماعی اندیشکده ها انجمن های علمی و تخصصی حوزه های علمیه سازمانهای مردم نهاد (سمن‌ها) کانونهای محلی اجتماعات محلی هیئت های مذهبی و فرهنگی خیریه ها و گروه های محلی و جهادی فعال در موضوع زنان و خانواده دعوت به عمل می آورد تا طرح ها و ایده های محله محور خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کند.

طرحها و ایده های خلاقانه اجتماع محور که در مقیاس جغرافیایی محله های شهر تبریز و با جلب مشارکت زنان و خانواده های ساکن در محله حسب ضوابط و محورهای اعلام شده در فراخوان این رویداد ارایه شده باشند و مورد تایید و انتخاب هئیت داوری این رویداد قرار گیرند، حمایت می شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۰۵۵۶۲۴۳۸۴ تماس حاصل کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات