رشد نامتعارف مصرف برق، لزوم استمرار همكاري مشتركان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به این که امروز پنجشنبه که یک روز نیمه تعطیل است مصرف برق نسبت به روز گذشته ٥٠٠ مگاوات کاهش داشت، افزود: روز گذشته نصاب جدید ٧٩ هزار و ٨٧٢ مگاوات در تقاضای مصرف برق کشور به ثبت رسید که رشد ٨.٥ درصدی را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: از ابتدای اوج بار امسال تاکنون ٢٨ مرتبه رکورد مصرف سال گذشته را پشت سر گذاشته ایم که این میزان مصرف برق بسیار بالاست و قطعا شبکه های برق را تحت فشار خیلی زیادی قرار می دهد.
مدیرعامل شرکت توانیر در عین حال از همه هموطنان درخواست کرد با به کار بستن راهکارهایی نظیر تنظیم دمای کولرها بر روی ٢٤ درجه نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند. ضمن آن که ساکنان بخشهایی از کشور که احتمالا طی روزهای آینده خنک می شوند یا در ساعاتی که خنک هستند با خاموش کردن کولرها می توانند کمک کنند تا شبکه برق کشور که در این شرایط تحت فشار زیادی قرار دارد، قدری استراحت کند تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بتوانیم برق پایدار را تامین کنیم.
رجبی مشهدی در عین حال ضمن تشکرو قدردانی از همه مشترکان صنعتی، تجاری، کشاورزی و خانگی که با صنعت برق همکاری داشته اند، گفت: همکاران صنعت برق در این شرایط با تمام توان مشغول خدمت رسانی هستند و اگر اتفاق و حادثه ای رخ دهد به سرعت و در حداقل زمان ممکن سعی می کنند حوادث را برطرف کنند تا بتوانیم برق را به صورت پایدار به همه هموطنان برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات