خادمان امام رضا و پیر غلامان حسینی در مراسم اختتامیه «روضه شهر» تجلیل شدند

خادمان امام رضا و پیر غلامان حسینی در مراسم اختتامیه «روضه شهر» تجلیل شدند

به گزارش شهریار ، شهرداری منطقه طی مراسمی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری دکتر مبین، از خادمان چایخانه امام رضا (ع) برپا شده در محوطه پارک باغشمال در حاشیه برگزاری مراسم شب‌های «روضه شهر» و پیر غلامان حسینی تجلیل کرد.

همچنین به ۴۰ تن از برندگان قرعه‌کشی در ایام برگزاری مراسم شب‌های «روضه شهر» نیز کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهداء شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه در مراسم اختتامیه «روضه شهر» ضمن خوش آمدگویی به عاشقان و محبان و خادمین اهل بیت در آستان قدس رضوی و کانون مرکزی خدمت رضوی استان و پیر غلامان حسینی و خانواده آنها، گفت: انسان به عزت و سعاد ت نمی‌رسد مگر اینکه تقوا کسب نموده و اهل بیت را وسیله، راهنما، مربی و هادی خود قرار دهد.

حجت الاسلام حسین اسماعیلی اظهار داشت: اگر خواهان بازگشت به جایگاه اصلی خود در کره خاکی هستیم باید به کارهای فرهنگی بها داده و توجه بیشتری داشته باشیم.

او افزود: خوشبختانه ۲ سال است که شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی اهمیت بیشتری داده و برنامه‌های خوبی را اجرا می‌نماید و شهرداری منطقه ۳ نیز توانسته است در این راستا برنامه‌هایی همچون ۳۰ شب ۳۰ برنامه را در ایام ماه مبارک رمضان و روزهای آغازین سال -ایام عید نوروز- و همچنین به مناسبت عید غدیر برنامه‌های متعددی در سطح حوزه و به مناسبت ایام محرم نیز۱۰ شب مراسم سوگواره با عنوان «روضه شهر» را در محوطه مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال برگزار کند.

در ادامه مراسم اختتامیه «روضه شهر»، حاضران در سالن سرپا رو به سمت حرم امام غریبان، ثامن الائمه ایستاده و با قرائت «سلام مختص امام رضا»، توسط خادمی از خادمان امام رضا همراه شده و همصدا سلام دادند.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی در استان نیز طی سخنانی از شهرداری منطقه به جهت برگزاری مراسم‌های مذهبی و ایجاد فضای همکاری با کانون رضوی قدردانی کرده و گفت: با تلاش همکاران کانون خورشید هشتم و جمع خادم‌یاران این مجموعه، چایخانه امام رضا(ع) در پارک باغشمال برپا شده و طی ۱۰ شب در مراسم «روضه شهر» با حال و هوایی معنوی به شهروندان همراه شده و خدمات ارائه کرد.

در پایان مراسم اختتامیه سوگواره «روضه شهر»، از تلاش و زحمات خادمان امام رضا و پیر غلامان حسینی با اهداء لوحی از سوی شهرداری منطقه ۳ در حضور مسئولان تقدیر شده و همچنین به ۴۰ تن برنده قرعه‌کشی ایام برگزاری مراسم شب‌های «روضه شهر»، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات