آسفالت ریزی بیش از ۴۰۰ تنی محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

آسفالت ریزی بیش از ۴۰۰ تنی محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهسازی تردد شهروندان از معابر شهری و برای آسفالت ریزی محلات سطح حوزه، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ از ۴۱۰ تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: در همین راستا کوی قدس شهرک یاغچیان و سه محله شهرک زعفرانیه (کوی های ۳۲- ۳۳ - ۸۱) برای سهولت تردد شهروندان بهسازی شده است.

شهردار منطقه ۲ ادامه آسفالت ریزی محلات سطح حوزه این منطقه را در کوی های منتهی به مسیر کمربندی میانی اعلام کرد و گفت: توسط اکیپ آسفالت معاونت فنی و عمرانی منطقه همچنین محله قازان داغی و کوچه باغ حاج حسین از محلات منتهی به میدان پیشقدم آسفالت ریزی و بهسازی شده است.

وی همچنین گفت: لایروبی و پاکسازی کلی کانال جاده باسمنج توسط نیروهای سختکوش حوزه خدمات این ناحیه بطور مکانیزه در راستای جلوگیری از سرریز آبهای سطحی به معابر در حدفاصل ابتدای بلوار استاد معین تا مقابل خیابان آذری به انجام رسید.

علی‌پور افزود: نیروهای خدمات شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲ علاوه بر لایروبی و دفع علف های هرز داخل مسیل، اقدام به حذف موانع مسیر سیلاب داخل کانال کرده و این فعالیت با انجام لایروبی مکانیزه داخل کانال به انجام رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات