رفع مشکلات «بابا باغی» وظیفه‌ اجتماعی و انسانی است

رفع مشکلات «بابا باغی» وظیفه‌ اجتماعی و انسانی است

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در بازدید از روند پروژه بهسازی آسایشگاه باباباغی و مرکز درمانی رازی که به همراه غلامرضا احمدی و حکیمه غفوری، رییس و عضو شورای شهر تبریز از برنامه‌ریزی جهت ساماندهی بخش اعصاب بیمارستان رازی توسط شهرداری تبریز در خبر داد.

هوشیار در همین رابطه طی اظهاراتی بیان داشت: امیدواریم در کنار حمایت‌های شهرداری و شورای شهر از آسایشگاه باباباغی و بیمارستان رازی، خیران و نیکوکاران تبریزی نیز با حضور در این کار خیر، در ساماندهی وضعیت زندگی این شهروندان یاری‌گر باشند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۶ تبریز در آسایشگاه باباباغی اذعان کرد: توسعه فضای سبز، جدول کشی، آسفالت ریزی اساسی در ۳ هزار مترمربع و لکه گیری، جمع آوری سگ های ولگرد، گلکاری، هرس درختان، دفع علف های هرز، رنگ آمیزی جداول، تراشه ریزی داخل محوطه، نصب باکس جدید، جوشکاری و همسطح سازی دریچه ها از جمله اقدامات شهرداری در دو سال اخیر است.

در ادامه این دیدار ساکنان مجتمع باباباغی نیز خواستار ساماندهی وضعیت روشنایی، توسعه فضای سبز و همچنین ساماندهی آرامستان باباباغی شدند و با دستور یعقوب هوشیار، شهرداری منطقه ۶ نسبت به بررسی این موارد اقدام خواهد کرد.

همچنین در این دیدار جمعی از اهالی باباباغی با اهدای لوحی از خدمات شهردار و اعضای شورای شهر تبریز در خصوص ساماندهی وضعیت اسکان قدردانی کردند.


یادآور می‌شود، شورای اسلامی شهر تبریز سال گذشته با مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند. بر این اساس طی سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت بهسازی این مجموعه اختصاص یافته بود که با تصویب مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی به این دو مرکز در جلسه سال گذشته شورا، شهرداری تبریز با مجموع ۱۵ میلیارد تومان اقدامات مختلف خود در خصوص تجهیز و نوسازی این مراکز درمانی را تداوم بخشید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات