مراسم تحلیف اسماعیل چمنی، عضو جدید شورای شهر تبریز برگزار شد

مراسم تحلیف اسماعیل چمنی، عضو جدید شورای شهر تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، صبح امروز در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، با برگزاری مراسم تحلیف، اسماعیل چمنی رسما عضو شورای شهر شد.

پس از استعفای شهرام دبیری از شورای اسلامی شهر به علت حضور در کسوت معاون امور مجلس رییس جمهور، اسماعیل چمنی که از اعضا علی البدل شورای شهر تبریز بود، پس از طی مراحل قانونی از سوی فرمانداری تبریز، امروز با برگزاری مراسم تحلیف در صحن علنی به عنوان عضو رسمی شورای اسلامی شهر تبریز آغاز به کار کرد.

اسماعیل چمنی عضو شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و اهمیت تجلیل از این عزیزان اظهار کرد: بزرگداشت مقام آزادگان و نهادینه کردن این امر خداپسندانه در جامعه ضرورت دارد چرا که امنیت کشور را مرهون رشادت و ایثارگری‌های این قشر هستیم.


چمنی ضمن تشکر از اصحاب رسانه پیشنهادات و انتقادهای خبرنگاران را عامل مهمی برای توسعه شهر دانست و گفت: امیدوارم در زمان باقی مانده از ششمین دوره شورا، اصحاب رسانه کمک کار پارلمان شهری باشند چرا که شورای شهر محل خردجمعی است و از این حیث رسیدن به وحدت و همدلی مدیریت شهری در کنار افزایش رضایتمندی دغدغه اصلی ما است.

وی با بیان اینکه امیدوارم حضورم در شورای اسلامی شهر وحدت و دوستی بیشتر بین اعضای شورا و مدیریت شهری تبریز را فراهم کند، افزود: رضایت مردم موجبات رضایت خداوند متعال را در پی دارد، برهمین اساس مهمترین اولویت خود را توسعه و آبادانی و افزایش رضایتمندی شهروندان می دانم.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و هفتمین جلسه خود با عضویت اسماعیل چمنی در کمیسیون های «برنامه و بودجه»، «محیط زیست و خدمات شهری»، «سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار»، کمیسیون ماده صد و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ موافقت به عمل آوردند.

در این جلسه اسماعیل چمنی با رای موافق اعضای شورای شهر تبریز به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان تبریز نیز انتخاب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات